Sem v stiku z naravo
V sklopu vsakoletne akcije “Majhen prispevek – veliko darilo” so se učencem in učiteljem pridružili starši, ki so pomagali urediti okolico šolo. Metle, žage, lopate in samokolnice so s pomočjo majhnih in velikih rok pridno hitele okoli šole. Učenci so z barvami poslikali tudi asfaltne površine okoli šole in jih spremenili v otroško igrišče z novimi igrami. Na koncu so vsi pridni pomočniki zaslužili prigrizek in osvežitev.
__________________________________________________________________________________________________
Veščine javnega nastopanja
Delavnico je vodila Anja Hlača Ferjančič.
__________________________________________________________________________________________________
Varna komunikacija v virtualnem in vsakdanjem svetu
Po predavanju sodelavcev iz Safe.si, sem z učenci opravila razgovore o vsakdanji komunikaciji, tudi komunikaciji s pomočjo računalnika oziroma pametnega telefona.
Predavanja smo izvedli v 3., 6. in 8. razredu matične šole in podružnice. Vsebina predavanj je bila prilagojena tako starostni stopnji kot potrebi, ki se je pokazala pri šolskem delu z učenci. Predavanj so si želeli tudi starši.
Za tretje razrede je bila izvedena delavnica »Ne bodi ovčka na internetu«, za šeste razrede delavnica »Družabna omrežja in zaščita zasebnosti na spletu«.
Za 8. razrede smo izvedli delavnico »Zasvojenost z novimi tehnologijami«.
Mlajši učenci so bilo bolj zadržani od starejših v osmem razredu. Osmošolci so postavljali vprašanja iz vsakodnevne uporabe spleta in tehnologij.
Po treh mesecih sem se osredotočila na to starejšo skupino (26učencev) in jim postavila tri vprašanja:
a)Katero napravo uporabljaš najdlje v dnevu?
Večina učencev v povprečju 2 uri na dan preživi ob pametnem telefonu (Snapchat, Facebook, Instagram, Youtube).
- b) Ali so ti starši kdaj omejili uporabo telefona ali računalnika?
42% anketiranim učencem so starši omejevali uporabo tehnologije (največkrat prepoved za en teden).
- c) Ali imaš slabo izkušnjo pri komuniciranju s sodobnimi tehnologijami s tvojimi vrstniki?
Slabo izkušnjo ima 23% anketiranih. Največ se zavedajo, da ne bi smeli fotografirati in pošiljati slik ali pa uporabljati telefon med poukom.
Izvedla: Vesna Slapničar
__________________________________________________________________________________________________
Film Lepa beseda lepo mesto najde
__________________________________________________________________________________________________
Obisk javnih krajev
Vsako leto učenci naše šole obiščejo različne javne kraje. Tako je bilo tudi letos. Obiskali so muzeje, gledališče, knjižnico in druge javne kraje.
_______________________________________________________________________________________________
Fotografska razstava Moj hišni ljubljenček
V sklopu projekta Erasmus+ so se učenci od 1. do 4. razreda preizkusili v fotografiranju svojih hišnih ljubljenčkov, v 1. skupini podaljšanega bivanja so jih tudi narisali. Vse fotografije in risbe smo razstavili v šolski avli. Tako imamo razstavljenih veliko vrst psov in muc, pa zajčke, hrčke, ribice, želve, tudi pujska … Razstava je prava paša za oči, saj se učenci, delavci šole in starši radi ustavijo ob njih.
Učenci 3. skupine podaljšanega bivanja so o hišnih ljubljenčkih zapisali:
Moj hišni ljubljenček je mucek. Rad pleza in se skriva, kdaj me tudi opraska in je tudi poreden. Imam ga rad, če ga ne bi imel, bi bil žalosten, ker mi dela družbo. Patrik
Moja najljubša žival je mačka, ker se igra in brez nje ne morem živeti. Z mamico sva se zmenila, da jo bom dobil, ko bom malo večji. Tian Z.
Imam muca z imenom Sivko. Je dober plezalec, ni za božati. Pri bratrancih ima plezalno hiško. Ima me rad. Vsakič, ko grem v šolo, ga pozdravim: Adijo, Sivko, kmalu se vidiva. Lovro
Imam ribice, so srčkane. Živijo v akvariju, jih hranim. Žan
Moj najboljši ljubljenček je muca. Je nagajiva in živahna. Imam jo doma. Ime ji je Miša. Hranim jo in crkljam. Žiga
Moja najljubša žival je kuža, ker se igra in laja. Jakob
Moj hišni ljubljenček je papagaj. Imam ga doma. Ime mu je Koki. Lahko ga spustim po stanovanju. Žvižga. Vsako jutro mu dam hrano in tako poskrbim zanj. Tijana
Doma imam v stanovanju kužka. Ime mu je Taj. Je lep in puhast. Srčkano spi. Vsako jutro me zbudi, tako da me poliže po ušesu. Nika
Zajec mi je všeč, ker je puhast. Brez njega bi bil moj prosti čas pust. Dela mi družbo, da mi ni dolgčas. Lea
Rada bi imela kužka za hišnega ljubljenčka. Zgradila bi mu hišico, ga nahranila in ga čuvala. Sprehodila bi ga v park. Dijana
Imam želve, so rumenovratke. Vsak dan jih dam na roko. Tian M.
Rada bi imela hrčka, ker so tako puhasti in ljubki, imajo ljubek smrček. Nuša
Objave so bile tudi v lokalnih in strokovnih medijih: Šolski razgledi, Lokalno.si, Dolenjski list